Sen Değişirsen, Hayatın da Değişecek !!!


Sizi mutlu etmeyen giysileri, ayakkabıları, çantaları en önemlisi de insanları hayatımızda tutmak sizi mutsuz yapıyor.

20li yaşlarımın başında, okulu bitirmek, iyi iş sahibi olmak, kariyerimde ilerlemek, daha iyi ücret almak gibi başlıklar varken 20li yaşların sonlarına doğru tek istediğim huzur ve mutluluk oldu.

Önceleri hiçbir kıyafetimi başkasına vermezdim. Kullanmasam da elimden çıkarmadığım bir sürü ayakkabım çantam vardı. Dostlar konusunda şanslıydım fakat diğer arkadaşlar konusunda pek şanslı olduğumu söyleyemem.

Büyük sayılabilecek bir odam 5 kapılı bir gardırobum var. Ama durum öyle bir hal almıştı ki... Ben ne odaya, ne dolaba ne de eve sığabilir haline gelmiştim. Mutsuzluğum ise çabası... İyi sayılabilecek bir kariyerim vardı, fena da kazanmıyordum. Fakat mutlu olamıyordum. Psikoloğa bir dünya para da verdim, antidepresan da kullandım.

İstanbul'dan gitmek için, hayatımı değiştirmek için plan yaparken çok da iyi tanımadığım birisi "Yaşadığın yeri cennet yapmadıkça gittiğin her yer cehennem" dedi.

Anladım ki nereye gidersem gideyim ben değişmedikçe mutsuz olmaya devam edecektim. O yüzden ben değişmeliydim, ben değişirsem hayatım da değişecekti.

Ben değiştim, hayatım değişti ...

Daha az eşya, daha az kıyafet, daha az insan; daha çok huzur, daha çok alan, istediklerini yapabileceğim daha çok vakit ...

İstersen sen de değişirsin, iste ve harekete geç !!!





0 yorum: