Sadeleşmeye Nereden Başlamalı?


Ben hayatımı sadeleştirmeye nereden başladım? Nasıl ilerledim? Şimdi sizlere bunu anlatacağım.

Öncelikle şampuan, duş jeli gibi daha kişisel bakıma yönelik eşyaları bitirmeden almayacağıma kendime söz verdim. BB Kremim, fondotenim, maskaram bitmeden yenisini almadım.

Daha sonra elimde bulunan ama benim giydiğimde kendimi iyi hissetmediğim ya da bana küçük-büyük gelen kıyafetleri eledim. Küçük-büyük gelen kıyafetleri arkadaşlarıma hediye ettim. Yıllardır giymediğim diğer yığını ise ihtiyaç sahipleri ile paylaşması için doğuda görev yapan arkadaşıma gönderdim.

Kıyafet ve çanta anlamında artık bayağı sadeleştiğimi söyleyebilirim.

Ama hala ayakkabı ve kitaplar konusunda ne yapacağımı bilmiyorum. Onlarla vedalaşmaya henüz hazır değilim.

Sadeleşmede en önemli durum kendinizi çok fazla zorlamamanız. Bir gün onlarla da vedalaşacağım. Siz de öyle düşünün, ayrılmak istemiyorsanız bırakın sizinle dursun.

Ben yaklaşık bir buçuk yıldır bunu yapmaya çalışıyorum. Ayakkabı ve kitaplar konusunda hala mutlu sona ulaşmış değilim :(

Tüm bu söylediklerim insanlar için de geçerli, sizi mutlu etmiyor fakat henüz ondan ayrılmaya da hazır değilseniz, hazır olduğunuzda ayrılın. İnanın o vakit gelecek.





0 yorum: