Olmazsa Olmaz Ayakkabılar | Yaz İçin



Sizce bir kadının dolabında kaç ayakkabı yer almalı?

Medya direktörü olarak çalışıyorum bu yüzden basın toplantılarım ve basın gezilerim sık oluyor. Bu günler için şık topuklu ayakkabılar giymem gerekiyor.

Evimle işim arasında trafik çok fazla olduğu için neredeyse her gün tüm yolu yürüyorum, bu yüzden spor ayakkabılar da benim için çok önemli.

Gün içerisinde de müşterilerle olan toplantılar için şık ama rahat olmak istediğim zaman ise babet tercih ediyorum.

Tatil zamanları ve sıcak yaz günleri ise şık sandaletler hiç terletmiyor ve çok da rahatlar. Hepsinden bir adet olsa bile 4 ayakkabı ediyor. Bunların bir de siyahı, beji, beyazı, desenlisi var. Kışın; çizmesi, yağmur botu, kısa botu, topuklusu derken onlarca ayakkabı demek!

Öncelikle yaz ve kış ayrımı gerek diye düşünüyorum. Şuan yaz için gerekli neler onları belirleyelim!

-Ten/ Siyah babet
-Beyaz ya da açık renkli spor ayakkabı
-Sandalet
-Ten/ Siyah Stiletto
-Dolgu topuk sandalet

Ve altta benim şuan sıklıkla kullandığım ayakkabılarım yer alıyor ;) Diğer ayakkabılarım gereksiz ama daha önce de dediğim gibi henüz vedalaşmaya hazır değilim :))
















0 yorum: