Nikahta Ne Giysem ???

Bu hafta nasıl geçti hiç anlamadım. Yarın cuma haftanın son günü acaip mutluyum. Kredi kartını kullanmamaya çalışıyorum. O yüzden bu ay artık alışveriş yapmak yok. Fakat mayıs başında nikaha davetliyim. Bir gün önce kına gecesi de olacak. Kına gecesinde ne giyeceğime karar verdim. Evde olanı değerlendirmeyi planlıyorum.( İnş güzel çekimler yaparım da sizlere de örnek kombinler oluştururum)

Nikah için ne giyeceğime henüz karar vermedim. Bunun için hem size hem de kendime örnek kombinler ekliyorum. Yaz ayları yaklaşırken herkes de bir düğün telaşı başladı. En azından ufak da olsa bir yardımım dokunsun ...

Payetli bir etek giyip üstümüzü askılı badi giyerek sadeleştirebilir, topuklu ile nikahta daha sonra beyaz converse giyerek de arkadaşlarla sohbette bir süre idare edebiliriz.


Düz uzun bir siyah elbise her zaman kurtarıcıdır. Topuklu ile geceye spor ayakkabılar ile gündüz rahatlıkla kullanabiliriz. Kollara biraz ışıltı katıp geceye, saat, spor akseuarlar takarsak da gündüz için hazırız.


Nikah ve düğünlerde beyaz giymek hoş değil. Gelin beyaz giyer sonuçta... Fakat Miroslava gibi tek renk takım elbise giyebiliriz.


Normal bir günde de rahatlıkla tercih edecğimiz bir kombin olan floral pantolon salaş üst seçimini cluch ve taşlı kolye seçerek nikaha uyarlayabiliriz. 


Kesit üstle bu sene de çok moda. Karın bölgenize güveniyorsanız Kalem etek, kesik üstte ok güzel olacaktır.  Fakat düz uzun bir etek ile de nikaha katılabiliriz. Saçlar belki daha bir havalı olabilir.


Valentino benim için her yere giyebilir. Carie Bradshow gibi İstanbul sokaklarında dolaşabilirim. Valentino elbiseyi o ayakkabılarla kombinlemek pek hoş değil. Nude renk bir stiletto daha şık hale getirecektir. Bu arada buna benzer dantel kırmızı Mango yeni sezonda gördüm. Sadece kolsuzdu. Tercih edilebilir.


Benim midi boy klosh etek sevdamı biliyorsunuz. Bu pembe eteği paylaşmalıydım.Üst olarak dantel beyaz bir bluzu tercih etmek nikah için daha doğru bir tercih olacaktır.


Sarah Jessica Parker en sevdiğim :) bu tarz elbiseler yaz için ideal. Her mekana uyumlu. 


Son olarak Victoria Bechkam little black dress ile postu noktalayalım.Klasik :) Hiçbir şey bulamazsan dolaptaki siyah elbisemi giyer giderim demek için :)


2 yorum:

  1. nikahta beyaz rengi geline ait :)

    siyah ise, kotu sans getirir diye inanilir!

    renkli ve chic giyin, ofise gidilir gibi giyinmeyin!

    YanıtlaSil
  2. Siyah hakkında böyle düşünüldüğünü bilmiyordum. Nikahta ve düğünde de birçok insan siyah giyer. Kötü düşünmemek gerek.

    Ne giyeceğime henüz karar vermedim. Alışverişe de çıkmadım. Bakalım ruh halim nasıl olacak.

    YanıtlaSil