Kalem Etek Modası

Her zaman moda olan kalem etekler bu sene yine çok moda. Dizde olanlar, diz üstü olanlar...Genellikle diz üstü modeller daha sıklıkla tercih edilirdi.Fakat durum bu senelerde değişti.
Midi boy bence çok tatlı, genellikle uzun boylulara yakıştırsam da topuklu ayakkabılarla  kısa boyluların da rahatlıkla kullanacağı bir boy olduğu kanısındayım.
Midi boy kalem etek ve elbiselerin en güzel örneği Victoria Beckham...


Ben yaklaşık bir ay kadar önce siyah diz altı kalem etek aldım. Fakat kendisini hala hiç giymedim. 
Az önce nasıl kombin etmeliyim diye fotoğraflara bakarken neden bir post konusu olmasın ki dedim. Ve bu post o şekilde ortaya çıkıyor. Umarım sizinde işinize yarar. bir parça da olsun ilham verebilirim.




Anne Hataway gibi kalem eteği straplez bir üstle tamamlayarak, davetlerde çok rahatlıkla kullanabiliriz. 



Kalem eteğimizi deri ceket gibi daha spor ve grunge görünümlü bir üstle tamamlayarak, günlük hayata daha spor bir görünümle adapte edebiliriz.


Klasik görünümden bir parça da uzaklaşmak için kalem eteği gömlek yerine yazılı t-shirtlerimizi kullanabiliriz.



Farklı kalem etek seçeneklerini basic bir bluz ile dengelemek de mümkün. 




Ekose bu sezon da çok moda. Kalem etekte ekose desenini ben çok sevdim. Grunge stili sevenler için güzel bir alternatif. Ayrıca kalem etek üzerine giyilen sweatshirtler de bu sezon sıklıkla gördüğümüz stiller arasında..


Siyah rengi en asil renk bence, siyah eteğimizi peplum üstlerle de kullanabiliriz. Ve büyük kolyeler bu tarz kombinlere çok yakışacaktır. Deri peplum üstte kalem eteğe farklı bir hava katmış. Etekten çok elbise gibi de görünebiliyor.


Postu Carie Bradshow ile bitirmeliyim dedim. Benim için en büyük ilham kaynağı ... Kalem etekleri sezonun trendi kesik üstlerle kombinlemek bizi hoş bir görüntüye ulaştıracaktır. Fakat kesik üst giymek için göbişlerin olmaması şart :) Ayrıca İstanbul şartlarında göbeği bu kadar açıkta bırakmak, etraftaki bakışlardan rahatsız olmaya da sebep olacağı için eteğimizi yüksek belli tercih ederek dengeleyebiliriz. 

Benim kalem eteği yüksek belli ve siyah, ben Bersha'da gördüğüm kısa üstler ve Mango'da (şuan deli bir indirim var) gri yazılı sweatshirtlerle kombinlemek istediğime karar verdim. 
Giydiğimde benim fotoğraflarımı çeken birileri olursa sizlerle de paylaşabilirim. (Deniiiiiiizzzz diyorum-fotoğraflarımı çeksene )

Giderken bir postun daha sonuna geldik. Görseller google saatler süren bir araştırma sonucu her yerlerden...

Bu yılın son postu olduğunun farkındayım. Yeni yılda peşinizi sağlık, huzur, aşk, bol para (ayakkabı kutularına dikkat ) hiç bırakmasın inşallah.. Hepinize şimdiden İYİ SENELER...



0 yorum: