Önerim var ! Loreal Elseve Nem Kolajen


Loreal Elseve Nem Kolajen 48 saat şampuan ile ilgili bloglarda yazan yazıları okumuş, 48 saat boyunca elektriklenmeyen saç vaadine inanmasam da denemek istemiştim.



Yine o dönem Loreal Elseve Ballı serisini kullanıyor ve hiç de memnun değildim. Yeni şampuan arayışları içindeydim. Aynı zamanda bu dönem benim kansızlığımın hat safhaya ulaştığı bir kaç şişe serum yemek zorunda kaldığım dönem, ve bu sebepten dolayı da saçları inanılmaz derece dökülüyordu.

25 yaşında biri olarak bugüne kadar kısa saçlarım haricinde saçlarımın elektriklenmesinden çok da şikayetçiydim.

Off ne giysem bloğunda 48 saat elektriklenmeyen saç yazısı sonrası, Watsons'a uğradığımda elim ister istemez bu şampuana gitti. O dönem yukarıdaki fotoğrafı çekmiş, ve sonucunu sizlerle paylaşmak için kullanmaya başlamıştım.

Yukarıda da bahsettiğim gibi pek inancım yoktu. Fakat şuan saçları fazla kuru, elektriklenme sorunu yaşayan kişilere fazlasıyla tavsiye ederim.


Çok rüzgarlı bir gün olan Miniatürk gezisi sırasında yukarıdaki resim çekildi.Saçlarım rüzgarda fazlaca karışmasına rağmen çok da elektriklenmedi.


Yukarıdaki fotoğraf da Pierlotti de çekildi. Miniatürk sonrası Pierlotti'ye geçtik.Ufak bir elektriklenme mevcut ama bu kadarı benim için çok da sorun değil. 

İlk defa bir ürün önerisinde bulunuyorum.Umarın sizin de işinize yarar..

Takip etmeye devam :)
Görüşürüz..

2 yorum:

  1. Komple onarıcı serisine başladım bende şu sıralar. Ondan sonra bu seriyi de kullanmayı isterim. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Saçların fazla kuruysa öneririm, ben gayet memnunum :)

    YanıtlaSil