Miniatürk Gezisi

Özgür olmanın verdiği mutlulukla, 30 Ağustos Zafer Bayramı tatilini de fırsat bilip İstanbul'u keşfe çıktık.

Yedi yıldır İstanbul'da yaşamama rağmen, birçok tarihi ve turistik yerleri en fazla bir kez gezdim hatta gezmediğim yerler de mevcut.. Bunlardan bir tanesi de Miniatürk'tü..

Yedi yıldır gitmediğim yere fırsat bu fırsat diyerek sevgiliyle çıkartma yaptık..

Fakat benim kısa zamanda yorulmam ve saatlerce inceleme yeteneğimin yoksunluğundan tüm hepsini gezemedik. İstanbul'da yer alan tarihi eserleri es geçtik.

Bloğum için çekmeliyim diyerek bir Japon edasıyla tüm eserleri fotoğraflayarak sizlere sunuyorum.Ben beğendim, sizlere de öneririm.

Giriş Ücreti: Tam 5 tl
Öğrenci :3 tl

Öncelikle Dolmabahçe Sarayı önünde ben :) 
Ne Giydim?


Üst : Mango (eskilerden) Tayt: Bershka Gözlük: Exxes Sırt Çantası: Beşiktaş Çarşı

Görünmeyen kahverengi babetler: Kadıköy Onur Çarşısı



 ,

Anıtkabir (Ankara)


Artemis Tapınağı (İzmir)


Aşık Paşa Türbesi (Kırşehir)


Balıklı Göl (Şanlıurfa)


Bursa Ulu Camii


Divriği Ulu Camii (Sivas)


Çifte Minerali Medrese (Erzurum)


Baştarda 1657



Aspendos (Antalya)


Diyarbakır Ulu Camii


Döner Kümbet (Kayseri)


Efes Celsus Kütüphanesi (İzmir)


Ertuğrul Gazi Türbesi (Bilecik)


Gök Medrese (Sivas)



Hcı Bektaş-ı Veli Külliyesi (Nevşehir)


Halikarnas Balıkçısı (Muğla)


Hitit Uygarlığı (Çorum)


İnce Minareli Medrese (Konya)


İzmir Saat Kulesi


İzmit Saat Kulesi


Karatay Medresesi (Konya)


Alaettin Camii (Niğde)


Malabadi Köprüsü (Diyarbakır)


Mardin Taş Evleri


Meryem Ana Kilisesi (İzmir)


Muradiye Camii (Manisa)


Nemrut Dağı Kalıntıları (Adıyaman)



Hacı Bektaşi Veli Türbesi (Nevşehir)


Peri Bacaları (Nevşehir)


Safranbolu Evleri 


Somuncu Baba Türbesi (Malatya) 

Sultan Han (Aksaray )


Mevlana Türbesi (Konya)


Selimiye Camii (Edirne)


Sümela Manastırı (Trabzon)


TBMM


Yeşil Türbe (Bursa)

,

T. C. Ziraat Bankası (Ankara)

















2 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel, ilk istanbul gezimde ben de gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim :) gel beraber gezelim ;)

      Sil