Kısa Boylular Nasıl Gelinlik Tercih Etmeli ?

Türkiye ortalaması genel olarak kısa boylu kadınlardan oluşuyor. Bu sebepten ilk önce kısa boylu gelin adayları nasıl gelinlik giymeli bunu araştırdım.

Bacak boyunu uzun göstermek için yüksek belli gelinlikler tercih edilmeli. Evaze gelen modeller tercih edilmeli. Belden başlayıp kocaman kabaran modeller bacak boyunu daha da kısaltacağı için tercih edilmemeli.


Detaylar üst kısımlarda oluşturulmalı, etek uçlarına dantel gibi detaylara girilmemeli, ilgiyi üst kısıma çekmeliyiz. Üst kısım hareketli alt kısım ise sade olmalı.


Balık model diye tabir ettiğimiz basenlerin altından açılan modellerde bacak boyu daha da kısalacağı için tercih edilmemelidir.Örnek olarak aşağıda gördüğümüz model :)

Gelinlikler Akay'a ait. Arkadaşım gelinliğini Akay'dan almıştı ve iki yerde birden düğün olacağı için iki kez giyecekti. İlk düğünden sonra kuru temizlemeye verdik ve karşılaştığımız manzara içler acısıydı. Geri götürdüğümüzde tekrardan geri alıp tekrardan çiçekleri yapıştırdılar. Eskisi gibi olmamıştı fakat kötü de görünmüyordu. Ben 2 defa provaya gittiğim için biliyorum. İlgi alakasını çok sevdiğim bir moda evi. Nişantaşı Akay mağazası için konuşuyorum. Diğer mağazaları görmedim sonuçta :) 

Kısa boylular için Akay'dan seçtiğim, fikir versin diye eklediğim gelinlikler;
Gününüz güzel geçsin :)








1 yorum:

  1. Ah ah gönül neler istiyor da :):)güzel bii post olmuş bana da beklerim

    YanıtlaSil