Yağmura inat, yazlık kombinler !

Nisan ayında mıyız yoksa şubat ayında mıyız belli değil. Bu yaz sanki bana inat bir türlü gelmiyor.Ben de havaya inat yazlık kombin paylaşımlarına devam edeceğim.

Çizgili gömlek nasıl giyilir bence çok iyi göstermiş. Cigarette pantolon ve topuklularla çok tatlı durmuş.


Peplum üst kombini, mint yeşili pantolon + krem peplüm üst ve topuz saç üçlüsü sen ne hoşsun :) bakmaya doyamadığımız sadelik ve şıklık.


Kalem etek günlük stile uygun hale getirilmiş. En yakın zamanda kalem etek üzerine bol basic bir t-shirt ile kombinlenecek. (kendime not)


Bol pantolon sevdamı biliyorsunuz. Saks mavisi rengini de ayrı severim. Bu kombini de görünce paylaşmadan edemezdim :) 


Topuklu sneakers ve celine çanta birlikte kullanılmış. Salaş hırka fotoğrafa efekt katmış gibi :)
Topuklu sneakersı beğenmeyen erkek arkadaşı kınıyoruz :)


Bir daha ki post ta, ayy çok sıcak yahuu dediğimiz zamanlar olsun inş. amin :)
Görüşmek üzere 
Öpücüklerle.





2 yorum:

  1. Selam!! Yeni keşfettiğim bu tatlı blogu takibe alıyorum, bana da beklerim :)

    Bu arada blogumda MOSCHINO LOVE çanta hediye çekilişi var, herkesi bekliyorum! Sevgiler :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2013/04/give-away-love-moschino-cuzdan.html

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) takibe başlıyorum hemen :)

    YanıtlaSil