Sivri Burun Babetler





Şubat ayı ortalarındayız. Ben havanın soğuk olmasından, kasvetli olmasından sıkıldım. Vogue Türkiye Şubat sayısında ilkbahar-yaz koleksiyonları var. Baktıkça bile içim açılıyor.

Her baktığım fotoğrafta sivri burun ayakkabılar da dikkati mi çekmeye başladı. Yukarıdaki fotoğrafta Prada'nın sivri burun balerin ayakkabılarını görüyoruz. Yerli ve ulaşılabilir fiyattaki markalar ise Prada kadar cesur değiller. Ben de henüz bunları giymeye hazır değilim açıkçası.

Şuan İntikam dizisiyle ekranla yer alan Beren Saat'in dizide sıklıkla giydiği babetler daha fazla ilgimi çekiyor. Pelinin Ayakkabıları markasının tasarımları ise ilgi alanıma girmeyi başardılar bile .

*Üstteki görsel hariç. Görseller Pelinin Ayakkabıları Facebook sitesinden alınmıştır.

İşte örnekler;


Kırmızı bıyııklı babet: 59 tl

Aynısının siyahı da var :59 tl


Püsküllü :59 tl (farklı renkleri mevcut)


Ben açıkcası zımba görmekten sıkıldım. Sıkılmayanlar için; 59 tl


Biraz ışıltı diyorsanız; 79 tl


Yaz ne olur gel artık !!!

3 yorum: