Kalem Etek Modası

Her zaman moda olan kalem etekler bu sene yine çok moda. Dizde olanlar, diz üstü olanlar...Genellikle diz üstü modeller daha sıklıkla tercih edilirdi.Fakat durum bu senelerde değişti.
Midi boy bence çok tatlı, genellikle uzun boylulara yakıştırsam da topuklu ayakkabılarla  kısa boyluların da rahatlıkla kullanacağı bir boy olduğu kanısındayım.
Midi boy kalem etek ve elbiselerin en güzel örneği Victoria Beckham...


Ben yaklaşık bir ay kadar önce siyah diz altı kalem etek aldım. Fakat kendisini hala hiç giymedim. 
Az önce nasıl kombin etmeliyim diye fotoğraflara bakarken neden bir post konusu olmasın ki dedim. Ve bu post o şekilde ortaya çıkıyor. Umarım sizinde işinize yarar. bir parça da olsun ilham verebilirim.

0 yorum:

2014 Wishlist



Ne kadar uzun zaman olmuş, yazmayalı... Hayat aslında gayet güzel ilerliyor. Modanın az da olsa içerisinde olmak mutlu ediyor insanı.

Yeni yıl geliyor. Ben yılbaşı yeni kararlar alırım. Alınacaklar listesi (wishlist) oluştururum.
Kararları uygulamak konusunda çok başarılı değilim :(

0 yorum:

Haftasonu Napsak Acaba Diye Düşünenlere ...


Havalar iyiden iyiye soğumaya başladı. Artık açık hava aktiviteleri yerini sinema, tiyatro gibi aktivitelere bıraktı.

Tüm hafta boyunca çalışmış, haftasonu ne yapsam acaba diye düşünenlere önerilerim şunlar;

Bu mevsimde genelde alışveriş merkezlerine gidip zaman öldürüyoruz. Havasız ve acaip kalabalık ortamlarda birçok kez sinir oluyoruz. Yemek yiyebilmek için bile sıra bekliyoruz.

AVM'lerden uzak durun.
Sinemaya gidecekseniz bile biletinizi mümkünse internet üzerinden alın.
Şehir tiyatrolarının biletleri gayet ucuz ; sanki yer var da dediğinizi duyar gibiyim, bu sebepten önceden programı alın.Mesela şuan Aralık ayı oyunlarına bakıp, biletinizi edinin.
Arkadaşları eve çağırın. Çay demleyin. Mısır patlatmak inan çok kolay. Hem daha rahat bir ortam hem de para harcamak yok.
Tek başınasınız, arkadaşlarınızın işi var gelemiyor. O zaman kendinize güzel bir film seçin. Ve yayılın koltuğa ...

Yukarda saydıklarım hoş şeyler. Fakat canın tüm bunları yapmak istemiyor mu? Şimdi bunları dinle!
Dolabın haftaiçi sabahlarını ne giyeceğini bilememekten darmadağınık, kirli sepetinde yıknması gerekenler, giymek isteyip de ütüsü olmayan kıyafetler, mutfakta buzdolabı ?
Eminim en az bir tanesinde haklıyım.
Saçlarımızı balerin topuzu yapıyoruz. Bilgisayarımızı açıp, sevdiğimiz şarkıların play tuşuna basıyoruz. Seçtiğiniz bir tanesini yapmaya başlıyoruz.

Saç maskesi yapmak, yüzümüze peeling uygulamak gibi kişisel bakım gibi seçeneklerimiz de var.
Bunun için de mısır unuyla yaptığım bir maske vereceğim ama şimdi değil;)

Tüm bunları nerden biliyorum derseniz? 7 yıldır yalnız yaşadığımısöylemiş miydim?
Kolay gelsin canlar.
İnanın bana işiniz bittiğinizde çayınızı/kahvenizi alıp film takıp yorgunluğunuzu daha huzurlu bir şekilde atıyor olacaksınız.

3 yorum:

All, Loves Fashion by enmoda.com

Bu aralar fazla yoğunda değilim ama elim bir türlü yazmaya gitmiyor. Her şey yolunda gidiyor fakat sanki bir şeyler eksik gibi...

Moda ve magazin dünyasının basın ayağını yürüttüğüm bir işim var. Sevdiğim yönleri de ver, hiç sevmediğim yönleri de ...

Bugün All dergisi ve enmoda.com'un İstanbul Moda Akademisi'nde moda sohbetleri kapsamında doğru marka ve ünlü işbirliği nasıl olmalı? konulu bir seminer gerçekleştirildi. Ben de ordaydım. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunuyum ve derslerimizde bu konular fazlalıkla işlendi. Moda sohbeti bana çok fazla etkilemedi. Bu da böyleymiş vaow demedim.

Konuşmacılar Burcu Esmersoy, Mehtap Elaidi, Hakkı Arıkan ve moderatör olarak da Mert Aslan görev yaptı.

Bundan sonra da devam ettirmeyi planlıyorlar. Konulara ve konuşmacılara göre gidebilirsiniz. Takipte kalın. Beni takip edin ben size haber veririm :))

0 yorum:

Benim Dünyam !


Beren Saat'in son filmi, Black Filminden uyarlama olmasıyla çok eleştirilen kopya olduğu iddia edilen filme pazar akşamı gitme fırsatı buldum.

Film beklentimi karşıladı mı? Emin değilim..
Beklentimin yüksek olması nedeniyle de böyle düşünüyor olabilirim.


Beren Saat'in çocukluğunu oynayan küçük oyuncu mükemmeldi. Hem kör, hem sağır ve hem de dilsiz hiçbir kavramı bilmeyen birisini canlandırmak hem de çocuk yaşta birisi için ben oscarı o küçüğe verdim bile ;)


Uğur Yücel, nasıl güzel bir oyunculuktur o... Anlatmaya gücüm yetmez ...

Fakat tüm bunların dışında size önerim, gidin kendiniz karar verin :))

0 yorum:

Christian Grey



Grinin Elli Tonu, Karanlığın Elli Tonu ve Özgürlüğün Elli Tonu kitapları birçok kişinin okuduğu kitaplar. Evet ben de okudum...

Filminin çekileceğini duyduğumda Grey'i kimin canlandıracağını hep merak etmiştim. Bu isim belli olmuş..
Hastalıktan dolayı anca fark ediyorum.

O isim Jamie Dornan. Kendisini Calvin Klein markasından hatırlayacağız
Böyle bir yakışıklıyı bir kere görmek yeterli. Bir daha unutacağımızı zannetmiyorum.
Bu arada benim sevgilim de acaip yakışıklıdır der ve hiç polemiğe girmeden postu bitiririm :)))



2 yorum:

Mercedes Benz Fashionweek İstanbul : Geç Kalan Bir Post



Uzuun bir tatil sonrası İstanbul'a dönüp iş hayatına adapte olmak zor değildi benim için.. Çünkü uzun zaman sonra sevdiğim bir işim var. Şuan ofis taşınma nedeniyle Aysha Dergi ofise kullanıyoruz. Ofis o kadar tatlı arkadaşlar edindim ki kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum.

Yazamamın sebebi, ise 10 gün ege havası sonrası grip :(

O zaman başlayalım;

0 yorum:

İyi Bayramlar

Selamlar Canlar,

Evet yeni işimde mutluyum. Yeni şeyler öğreniyorum.
Ama yeni bir yere alışma süreci yine de zor oluyor. O yüzden de yazamadım.
Bir de iş çıkışlarında birçok işim oldu.

Ama sanmayın ki defileleri incelemedim. Sokak modasını incelemedim.
Onlarla ilgili güzel 2 post gelecek biri tasarımcılar/defileler biri de sokak modası olacak.

Fakat bugün ben uzuuunca bir aradan sonra ailemin yanına 10 günlük tatile gidiyorum.
Bayramdan sonra defile/tasarımcı postlarını yadırgamayın. Çünkü sosyal medyadan uzak bir tatil olacak.
Ve yazmak istediklerim var, söylemek istediklerim. Dönüşte yazıyor olacağım.

21 Ekim'e kadar İstanbul'da yokum. Beni özleyin emi :)
Şimdiden herkese iyi bayramlar
Sevdiklerinizle çook mutlu, huzurlu olacağını bir bayram tatiliniz olsun.
Öpüldünüz :))

0 yorum:

Prenses Diana


Nerdeyse tüm kızların çocukluk hayali prenses olmaktır.
Bir çok anne ve baba kızlarını prensesim diyerek sever.

Diana filmini izledim. Prenses Diana'nın hayatı, güzel bir prodüksiyonla beyaz perdeye taşınmış. 
Naomi Watts oynuyor. Oyunculukla ilgili bir sorun olmayacağına herkes emindir herhalde.
Kıyafetler muazzam ;)

2 yorum:

Bebek Şenliği

Bu pazar Bebek Şenliğinde olanlarla ilgili yazacağım demiştim.Ama o bu derken yine geç kaldım Olsun yine de yazalım :)


0 yorum:

Hayat Kısa, Mutlu Olduğunuz Yerlere Gidin ...

Hayat bu sıralar gerçekten güzel...



Cuma günü Kore günleri kapsamında Muhsin Ertuğrul Sahnesinde Flying isimli gösteriye gittim, acaip eğlenceli bir gösteriydi...Saat : 20:00 Son tarih 20 Eylül ... Etkinlik; ücretsizdir. Biletleri kapıdan alabilirsiniz..

0 yorum:

Önerim var ! Loreal Elseve Nem Kolajen


Loreal Elseve Nem Kolajen 48 saat şampuan ile ilgili bloglarda yazan yazıları okumuş, 48 saat boyunca elektriklenmeyen saç vaadine inanmasam da denemek istemiştim.

2 yorum:

Sinema Keyfi: Brave

Bugün uzunca bir aradan sonra ilk defa karnım ağrıyıncaya kadar güldüm.

Muhteşem üçlü bir araya geldi ve muhabbetin dibine vuruldu. Mağazalar gezildi, düğünde ne giyeceğimiz kararı verildi. Hatta sevgili ve eş ne giyecek konusu bile halledildi.

Bu cumartesi kına gecesi var, daha ziyade bekarlığa veda gibi olacak, bol eğlenceli...

Tüm bunların ardından evde sinema keyfi..


0 yorum:

Miniatürk Gezisi

Özgür olmanın verdiği mutlulukla, 30 Ağustos Zafer Bayramı tatilini de fırsat bilip İstanbul'u keşfe çıktık.

Yedi yıldır İstanbul'da yaşamama rağmen, birçok tarihi ve turistik yerleri en fazla bir kez gezdim hatta gezmediğim yerler de mevcut.. Bunlardan bir tanesi de Miniatürk'tü..

Yedi yıldır gitmediğim yere fırsat bu fırsat diyerek sevgiliyle çıkartma yaptık..

Fakat benim kısa zamanda yorulmam ve saatlerce inceleme yeteneğimin yoksunluğundan tüm hepsini gezemedik. İstanbul'da yer alan tarihi eserleri es geçtik.

Bloğum için çekmeliyim diyerek bir Japon edasıyla tüm eserleri fotoğraflayarak sizlere sunuyorum.Ben beğendim, sizlere de öneririm.

Giriş Ücreti: Tam 5 tl
Öğrenci :3 tl

Öncelikle Dolmabahçe Sarayı önünde ben :) 
Ne Giydim?


Üst : Mango (eskilerden) Tayt: Bershka Gözlük: Exxes Sırt Çantası: Beşiktaş Çarşı

Görünmeyen kahverengi babetler: Kadıköy Onur Çarşısı

2 yorum:

Geri döndüm !

Merhaba blogosfer dünyası,



Ölmedim, yaşıyorum. Sonunda istifa ettim. Mutluyum, kendimi özgür hissediyorum.

3 ay boyunca metrobüs ile mücadele, iş yeri ile mücadele, Bayrampaşa ile mücadele en sonunda mücadeleyi bıraktım. O kadar yorgun hissediyordum ki yazmayı, okumayı bıraktım. Günler o kadar çabuk geçmiş ki geçen son 3 ayı hatırlamıyorum. Hatırlamak istemiyorum.

Güzel dostlarda edinmedim değil ama sayıları çok az..

Bundan sonra mutsuz olduğum yerde durmak gibi bir niyetim yok. En baştan sevmediğim yerde işe başlamak yok. Her şey tecrübe...

Şimdi yeniden kariyer.net, secretcv, yenibiris.com adresleri en çok girdiğim siteler... Bir de mükemmel arkadaşlarım, dostlarımdan gelen öneri ve teklifler...

Aıl konumuz modaya gelirsek, yakın zamanda Deniz'imin düğünü var bir de onun öncesinde kına... Ne giyeceğim konusu hala muamma ...
Yeni sezonlar mağazalarda yerlerini aldı. Eski sezonlar %70'lerde indirimde fakat 36 bedenim, benim için bedeni bulabilmek bir mucize...

Yakın zamanda ne aldım, ya da dolaptakilerden ne seçtimle buralarda olacağım.Bu kez gerçekten söz...
Takipte kalın..

Yarın 30 Ağustos Zafer Bayramı hepimize kutlu olsun.
" Ne mutlu Türk'üm diyene "

3 yorum:

Işıltılar Arasında Elie Saab



Elie Saab kimdir? öncelikler bu soruyla başlayalım. Çok küçük yaşlarda modayla buluşan Lübnan asıllı modacı. 8 yaşında kardeşine diktiği elbise çevresi tarafından çok beğenilince kariyerini modaya yönlendirmişler.

Ortadoğunun Versace'si olarak bilinse de bence tasarımları benim nerdeyse tüm kıyafetlerine aşık olduğum Valentino'ya daha benziyor..

0 yorum:

Tatil Hayali



Tüm arkadaş grubumdan tatile çıkanları, tatil boyunca nispet yaparcasına fotoğraflar paylaşanları biz çalışanlar ve özellikle bu yaz tatil yapamayacak olanlar olarak kınıyoruz.

Özellikle her telefon konuşmamızda, farklı ülke farklı tatil seçeneği olan insanlarla bir süre görüşmeyi bırakıyoruz.

0 yorum:

Clasic Inspiration

Millet pazar günü, cumartesi günü ilham versin diye bir şeyler yayınlar bense klasik giyiminizde ilham olsun diye Clasic Inspiration hazırlıyorum.


0 yorum:

Yoğunum, yorgunum ...

Yeni iş eve uzak, yorucu ...

Her gün ne giyeceğim, nasıl gideceğim düşünceleri ile uyanmaktan sıkıldım.. Kumaş pantalon giymekten sıkıldım. bir de klasik giyim ne kadar pahalıymış yahuu.. İş yerim Bayrampaşa'da orada çok garip bir kesim var cüppeli şalvarlı tipler, birgün yanlarına yanaşıp amacınız ne hangi yüzyıldan geliyorsunuz, şuan nerede ve hangi tarihteyiz biliyor musunuz gibi sorular sormak istiyorum.

Kıyafetleri ona göre seçmem gerekiyor, topuklu ayakkabı metrobüs kullanan birisi için çok mümkün olmayan bir ayakkabı ...Anlayacağınız şu aralar pek mutlu değilim.

Akşam 18:30 işten çıkıp 1 saat yol sonunda eve varıp bir aktivite yapılmıyor, hatta laptop bile açılmıyor... Cumartesi de çalıştığım için bana sadece pazar günü kalıyor tek günde de napılabilirse işte...İşte bu sebeplerden uzuuunca bir süredir yazamıyordum..

Ama bloğumdan ayrı kalmak, moda dünyasından uzaklaşmak beni depresyona sürüklemeye başladı. İyileşmem, mutlu olmam için moda ile uğraşmam şart....

Ben de klasik giyinmesi gereken bir kadının dolabında olması gerekenleri araştırmaya karar verdim..

Öncelikle ilk şart siyah ve nude tonlarda birer adet topuklu ve babet ayakkabı...





Ayakkabılar; Pelin'in ayakkabıları
Babet istediğim gibi henüz ben de bulmuş değilim...


Araştırmalarım devam ediyor önümüzdeki post belli oldu ;) Ama arayı bu kadar çok açmıyacağım söz :)
En yakın zamanda görüşmek üzere...


0 yorum:

Doğum Günüsü...


Minnoşlarım doğum günü hediyem sevgili balık almış bana. Pek mutluyum şu ara..
Yeni iş yerinde biraz sıkı çalışıyoruz, bu aralar inanılmaz aktifim. 25-26 Mayıs Haliç de yapılan Dragon Festivaline katıldık şirket olarak tüm haftasonu oradaydım. Pazartesi sendromu diye bir şey vardır ama bu iş yerinde yaşamadım ben. Çünkü tatil görmediğim için pazartesi olduğunu anlayamadım.

Pazartesi aynı zamanda benim doğum günümdü, süprizli doğum günü kutlamam cuma günü Nişantaşı Hardal'da bol balon ve en sevdiklerimle yemekti. Bol sohbet eşliğinde çok güzel bir doğum günü geçirdim. Gerçekten şanslıyım süper arkadaşlara sahibim...


Pazartesi gelen iki çicek günümü fazlasıyla mutlu etti. Sonra iş çıkışı Özlem'imle buluşup Kahve Dünyasında kalpli pasta yedim. Konuştuk, konuştuk, konuştuk...


Eve geldim, ev arkadaşlarımla kutladım, acaip tatlı bir elbisem oldu :) biraz zaman geçti Canan'ım elinde dondurma üzerinde mumlar çok pasta yemişsindir benimki dondurma olsun dedim der ve girer içeri...00:30 gibi anca yatakla buluşabildim. Gün içinde arayan canlarıma da ayrıca çook teşekkür ederim..

Unutan yok muydu elbette vardı, Örnek vermek gerekirse bir Üveycanım, bir de İzmirli yakışıklım aramadı...Burdan da tribi atar herkeslere de söylerim :)

Yani anlayacağınız çok hareketli bir 10 gün yaşadım.
Siz neler yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benim yaşadıklarım bunlar aslında bir çok post konusu var aklımda... zaman buldukça yazacağım..
Siz takipte kalın emi :)

2 yorum:

Her Son Yeni Bir Başlangıç!


Gelinlik postlarına yeni bir haber ile ara veriyoruz.

Mayıs başı işten ayrılmış ve iş arayışı içerisindeydim. 2 hafta boyunca gelen iş teklifleri istemediğim yerlerdendi ve ben görüşmeyi bile reddetmiştim. 20 mayıs yaptığım ikinci görüşme sonrası işe kabul edildim. Benim başvurduğum bir bölüm olduğu için ben en baştan kabul etmiştim zaten çalışmayı.

Çarşamba, iş yerindeki ilk iş günümdü. Eski iş yerinde rahat kıyafetler giyebildiğim için neredeyse hiç klasik kıyafetim yok. Yeni iş yeri klasik-şık giyim demek.Yani alışveriş demek :)

Eski iş yerim evime 10 dk yürüme mesafesindeydi. Şimdi ise önce metrobüs sonra tramway kullanacağım. Trafik çekmeyeceğim fakat fazla kalabalıkta yolculuk edeceğim :/

Yeni işim daha aktif rol alacağım, belki daha cok yorulacağım fakat daha çok şey öğreneceğim bir iş. Her son yeni bir başlangıç derler. Çok da doğru!

Yeni işimde şans dileyin bana olur mu :)


0 yorum:

Kır Düğünü İçin Gelinlikler


Bir çok kızın rüyası kır düğünleri. Açık havada çimlerin içinde yapılan rengarenk süslemelerle iç geçirten bir hayal.

Birçok kişi kır düğünü ister. Fakat gelinlik içinde şunları söyler "gelinlik dediğin asil olacak, gerçek fransız danteli kullanılmalı, upuzun kuyruğu olsun, duvağı yerlerde sürünmeli" Yani hepsini söylemesek bile mutlaka birisini tercih ederiz.Fakat kır düğünlerinde tüm bunlar tercih edilmemesi gereken özellikler arasında. 

Kır düğünlerinde rahat gelinlikler tercih edilmeli. Uçuşan, hareketli, daha hafif kumaşlar tercih edilmeli. Mendil etek diye tabir edilen kat kat tülden oluşan gelinlikler tercih edilebilir. Kısa duvak kullanılabilir, çiceklerle süslü gelinlikler konsepte uygun alacaktır.

Yani kabarık, parlak kumaş uzun kuyruk gibi detaylar kır düğünlerinde kullanılmamalı.
Fikir vermesi açısından pinterestten seçtiğim görseller :)








0 yorum:

Kısa Boylular Nasıl Gelinlik Tercih Etmeli ?

Türkiye ortalaması genel olarak kısa boylu kadınlardan oluşuyor. Bu sebepten ilk önce kısa boylu gelin adayları nasıl gelinlik giymeli bunu araştırdım.

Bacak boyunu uzun göstermek için yüksek belli gelinlikler tercih edilmeli. Evaze gelen modeller tercih edilmeli. Belden başlayıp kocaman kabaran modeller bacak boyunu daha da kısaltacağı için tercih edilmemeli.


Detaylar üst kısımlarda oluşturulmalı, etek uçlarına dantel gibi detaylara girilmemeli, ilgiyi üst kısıma çekmeliyiz. Üst kısım hareketli alt kısım ise sade olmalı.


Balık model diye tabir ettiğimiz basenlerin altından açılan modellerde bacak boyu daha da kısalacağı için tercih edilmemelidir.Örnek olarak aşağıda gördüğümüz model :)

Gelinlikler Akay'a ait. Arkadaşım gelinliğini Akay'dan almıştı ve iki yerde birden düğün olacağı için iki kez giyecekti. İlk düğünden sonra kuru temizlemeye verdik ve karşılaştığımız manzara içler acısıydı. Geri götürdüğümüzde tekrardan geri alıp tekrardan çiçekleri yapıştırdılar. Eskisi gibi olmamıştı fakat kötü de görünmüyordu. Ben 2 defa provaya gittiğim için biliyorum. İlgi alakasını çok sevdiğim bir moda evi. Nişantaşı Akay mağazası için konuşuyorum. Diğer mağazaları görmedim sonuçta :) 

Kısa boylular için Akay'dan seçtiğim, fikir versin diye eklediğim gelinlikler;
Gününüz güzel geçsin :)








1 yorum:

Gelinlik Seçmenin Püf Noktaları

Yaz ayları ile birlikte düğün sezonu da yaklaşıyor. Yakın çevremde çok fazla düğün hazırlığında olanlar var. Genel yorumlar gelinlikle ilgili de bir post hazırlamam yönündeydi. İşsizlik ile birlikte depresyona girmemek için kendimi bu tarz araştırmalara verdim :)

Gelinlik seçmenin püf noktaları nelermiş araştırdım. Bilmediğimiz şeyler değil fakat derli toplu görmekte de fayda var.

En önemli nokta KUMAŞ.
Kumaşa önce dokunun. Kumaş elinizin altından akmalı ve dokusu sizi kendine çekmeli.Bu duyguyu veren gelinlik kumaşları; saten, fransız danteli, ipek tül, organza gibi doğal kumaşlardır. Sentetik kumaşlar terletir ve cildinize zarar verir.En önemliler listesinde ilk sırada kumaş var dikkat ediyoruz.

İkinci nokta ise; İŞCİLİK
Kumaş onayından sonra, kumaş dikişlerinin düzgün olması ve süslemelerin işçiliği nasıl? bakılması gereken bir başka unsur.Gelinliği giydiğinizde arkadan ve profilden duruşu önden duruşu kadar iyi mi? Modelin kalıbı üzerinize tam oturuyor mu? Tüm bunlar için iyi işcilik gerekmektedir.

Üçüncü nokta SÜSLEMELER
Gelinliği süslemek için kullanılan malzemelerde plastikten kaçınmalısınız. Kumaştan yapılmış çiçekler, swarovski taşlar, tüyler ya da desenli fransız dantelleri kullanılmalıdır.

Ayrıca gelinliği alacağınız kurum da önemlidir. Fakat bazen isim yapmış kurumlarda bile sorunlar yaşanabiliyor dikkatli olmakta yarar var.

Şimdi pinterestte beğendiğim modelleri fikir vermesi açısından ekliyorum.
Gününüz güzel geçsin :)
Öpücüklerle


















0 yorum: